piątek, 28 września 2012

Wiadomosc + Nagroda.


Witajcie. 
Jak Wam minely wakacje ? Dla mnie zdecydowanie zbyt szybko. Juz jestem u siebie na 'stancji' i zaczelam zajecia... Tak wiec troszke sie opuscilam z tym blogiem ( ostatnio zaczynam tak chyba kazda notke?). Niestety czekam na ladowarke do aparatu i ogolnie na cud ktory sprawi ze kupie sobie przedmioty potrzebne do kuchni. Poki co posiadam jeden talerz i 4 kubki. Ale robie postepy i mam sliczne widelce... Myslalam o tym zeby chwalic sie Wam jak powoli rozrasta sie moja kuchnia ale badzmy szczezy... kogo to by interesowalo? Tak wiec tak i Ja , jak i Wy musimy uzbroic sie w cierpliwosc. Jest mi niezmiernie milo ze mimo ze nic nie dodaje liczba osob odwiedzajacych bloga jest calkiem, calkiem. Wiec mam nadzieje ze to sie utrzyma jeszcze chwile i dacie mi szanse na poprawe.

A teraz przejdzmy do przyjemniejszej czesci :) Od Moniki z bloga MixOfLive otrzymalam nagrode 'Slodkiego Bloga' jest mi niezmiernie milo tym bardziej ze to moja pierwsza taka nagroda :)





Tak wiec jak nakazuje tradycja , przekazuje nagrode dalej. 

1 . http://cukierenka-u-jakuba.blogspot.co.uk/ - za przepyszne desery ktore przygotowuje

2. http://zabawy-panny-nikki.blogspot.co.uk/ - za prostote jej dan.

3. http://www.smakuj-to.blogspot.co.uk/ - za to ze pokazuje ze dieta nie musi byc nudna.


5. www.kulinarnaja.blogspot.com - bo blog spodobal mi sie od pierwszego wejrzenia 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...