poniedziałek, 10 września 2012

Szybkie bagietki z pieczarkami






Miesiac bez dodawania notki. A mimo to stuknelo 4 tys. wyswietlen na blogu. Dziekuje. Ja dzis odebralam laptopa z naprawy i w srode wracam na studia, i mam zamiar nadrobic zaleglosci. Dzis cos typowo z kuchni studenckiej. Dobra... tak serio to przepis na zwykla kanapke. Ale za to mega smaczna :)

















Zapiekanka z serem i pieczarkami.

Skladniki :

  •  Bulka typu hot-dog
  • Maslo
  • Zolty Ser
  • Pieczarki 
  • Ketchup
Wykonanie:
  1. Bulke przekrajamy na pol
  2. Smarujemy maslem
  3. Pieczarki kroimy wzdluz i ukladamy na bulce
  4. Na pieczarki ukladamy plasterki zoltego sera.
  5. Wkladamy do mikrofalowki na 1min. 
  6. Polewamy ketchupem do smaku

5 komentarzy:

  1. Przypomniały mi się studenckie czasy...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często robię podobne, ale na bagietce i z mozzarellą:) mój facet je uwielbia a ja mam dla niego jedzonko w parę minut:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybki i smacznie, czego chcieć więcej :)
    Zapraszam na: http://szybkie-gotowanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...