piątek, 13 lipca 2012

KRUCHE CIASTECZKA wg. przepisu BAKE OFF



Kto nie uwielbia kruchych ciasteczek. Chyba kazdemu kojarza sie ze smakiem dziecinstwa ? 
Mi chyba juz zawsze beda sie kojarzyc ze wlasnie z kruchymi ciasteczkami zaczelam swoja przygode z kuchnia.  Do tej pory pamietam jak siedzialam i wykrajalam rozne serduszka , koleczka , kwadraciki i co tam tylko sie dalo . Tak wiec dzisiaj chcialabym Wam pokazac przepis ktory dostalam na konkursie BAKE OFF na moim Uniwerku. Kazdy dostal taki sam przepis i musial upiec ciasteczka. Jury ocenialo smak , wyglad na zewnatrz ,  wyglad ciasteczka w srodku oraz ogolna estetyke podania. Wygrac, nie wygralam ale spedzilam naprawde milo czas. Mysle ze w przyszlym roku takze sie wybiore i wtedy zrobie dla Was jakas mini relacje ;)Ale poki co ,przedstawiam Wam przetlumaczony przepis na Kruche Ciasteczka

Kruche Ciastecza z wg. przepisu BAKE OFF

Skladniki na 8 ciasteczek.

  • 200 gram maki
  • 5g proszku do pieczenia
  • Szczypta soli
  • 50 gram masla
  • 50 gram cukru pudru
  • 95ml mleka

Przygotowanie :
  1. Przesiej przez sitko make , proszek do pieczenia oraz sol
  2. Wymieszaj tak aby stworzyc gladka teksture
  3. Stworz lejek posrodku masy i wlej tam mleko oraz wsyp cukier i maslo
  4. Delikatnie wymieszaj
  5. Rozwalkuj na grubosc ok. 2cm grubosci. 
  6. Wytnij ciasteczka.
  7. Uloz na blaszce wylozonej papierem do pieczenia
  8. Posmaruj pedzelkiem zamoczonym lekko w mleku.
  9. Piec w piekarniku na 200 stopniach Celcjusza przez 15-20 minut.

A z okazji piatku 13ego :

O wiele bardziej lubie te wersje niz oryginal ;) Tak wiec milego piatku i nie dajcie sie czarnym kotom :D

7 komentarzy:

  1. Mmmmm, pycha! Zrobię z synkami, na pewno im zasmakują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ;)
      Ale napewno beda mieli z tego frajde :D

      Usuń
  2. uwielbiam! muszę znaleźć chwilę i je zrobić! :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://makelifecheaper.blox.pl/html

    codziennie nowe, aktualne konkursy, darmowe próbki, testery, recenzje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie wpadnev :)
    Jak zrobisz, to koniecznie daj znac jak wyszly ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne ciasteczka! :) chyba niedługo zaserwuję je w mojej kuchni :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...